2018. November 17. | Hortenzia, Gergő
Előző

Extrém, élénk színű körmök...

Következő

A szépség világa...

Az új arc: Ronney Mara

A színésznő már második alkalommal arca egy parfümnek. Most egy igazán ikonikus illat, – amelyet 1957-ben Hubert de Givenchy az Audrey Hepburn iránti szenvedély illatává tette –  döntött úgy, hogy több mint 60 évvel az első megjelenést követően újrateremteti a márkát, ezúttal egy új arccal: Ronney Marával.

Nem meglepő, hogy a márka Rooney Marát választotta az L'Interdit újraindítása arcának. A fiatal, törékeny színésznőt épp úgy a szenvedély, merészség és szabadság jellemzi, mint az ikonikus illathoz fűződő történet főszereplőjét.

A designer Claire Waight Keller, a divatház új művészeti vezetője régóta csodálója Rooney-nak. Amikor megtudta, hogy a Givenchy új vezetője lesz, egy nő új vízióját akart létrehozni, amelyről így nyilatkozott: „A rendelkezésre álló karakterek összes szereplőjét átnézve Rooney testesítette meg mindazt, amit az illattal üzeni szerettem volna" – majd hozzátette „tiszta bizalom, az abszolút kegyelem és az örökkévaló elegancia.”

Rooney szerint Waight Keller csodálatosan és megtisztelően nyilatkozott róla, többek között azt is mondta: „Szeretem, mert annyira sokoldalú, és a lágyságában igazi hatalom rejtőzik... Ő a jelenlét. Nem kell azt mondania, hogy ott van, a szemünk azonnal ráfokuszál, amikor belép a szobába.”

 

 Az új reklámfilm hősnője a filmválasztásaiban is merész színésznő, Rooney Mara, generációjának egyik legtehetségesebb alakja, aki azt bizonyítja, hogy semmi nem lehetetlen, ha van bátorságunk hűek maradni önmagunkhoz.

 Az új L`Interdit reklámfilmje a párizsi metró underground világában játszódik. Hősnőnk elmerül ebben a misztikusan izgalmas, erőteljes és mégis nyugalmat árasztó világban, amihez a bátorságot az igazi erőt jelentő parfümjéből meríti. Az élmény felszabadító.

Előző

Extrém, élénk színű körmök...

Következő

A szépség világa...

Kövess minket!