2017. December 16. | Etelka, Aletta
Előző

David Beckham – Respect...

Következő

A modern istennő lágy megtestesülése...

Gentleman Givenchy, Paris

A Givenchy ház 1975-be: bemutatta új, ikonikus illatát, a férfiasság egyedülálló megtestesítőjét, a Gentlemant. Szakítva a korra jellemző divatos összetevőkkel, a Givenchy Gentleman, a pacsuli és az aromás jegyek addig szokatlan társításának köszönhetően, egy erőteljes, Couture kompozícióvá vált és lett az igazi úriembert jellemző előzékeny férfiasság megtestesítője.

 

A Givenchy ház 2017-ben a 70-es évek klasszikus parfümjéből inspirálódva, megalkotta a mai modern úriember illatát, az úriember újraértelmezését. Mit jelent a XXI. századi úriember fogalma? Természetesen a környezetre nyitott, odafigyelő, elegáns életstílus és a biztonságot nyújtó, kifinomult férfiasság csábító alkímiáját. A Givenchy férfi erős és érzékeny, kliséktől mentes, merész, szabad szellem.

 

A Nathalie Lorson és Olivier Cresp alkotó páros által megálmodott illat egy váratlan virágos kompozíció az elegáns, modern férfinak. Az illat gerincét a klasszikus levendula helyett a nemes írisz adja, aminek kifinomult púderessége csábító. Az élvezetet az édes vadkörte friss zamata fokozza.

 

Az eredeti 1975-ös illatra emlékezve, a pacsuli és a bőrhatású jegy karakteres harmóniája jelenik meg ebben az elegáns fás – virágos - fougere kompozícióban. A kifinomult, mégis erőteljes új Givenchy alkotásban a gyengédség és a temperamentum egyesül, és alkot a modern férfi számára egy tökéletes, személyre szabott harmóniát.

 

Az időtlen Gentleman által ihletett flakon egy stílusosan viselt, modern szmokinghoz hasonlóan a természetes elegancia megtestesítője. Az 1975-ös illathoz képest az új illat flakonja letisztultabb, üvege vastagabb és nehezebb. Az új, modern flakont koronázó fekete lakk kupak és az üveget körbeölelő, fekete szalag a dinamika és a lágyság, a kifinomultság és az erő ellentétének jelképe. Egy neoklasszikus műalkotás.

 

Korunk dandyjének csábító karizmája és természetes eleganciája magával ragadó. Így ki más lehetne a márka arca, mint Sam Tayor Johnson.

 

Utánajártunk: Az új GENTLEMAN Eau de Toilette 50 és 100 ml-es kiszerelésben  szeptember elejétől már kapható a parfümériákban.

 

Előző

David Beckham – Respect...

Következő

A modern istennő lágy megtestesülése...

Kövess minket!