2017. Október 21. | Orsolya
Előző

Smoothie mánia...

Következő

Új alkoholmentes sör...

KFC reggeli

A márka célja, hogy a pékségekkel szemben egy kellemes, nyugodt környezetben élvezhető alternatívát kínáljon, ahol változatosan és kiadósan, de ha szeretnénk, akkor könnyeden tudunk reggelizni. Az étteremlánc előzetes felméréséből kiderült, hogy Magyarországon az otthonon kívüli reggelizés feltörekvőben van, elsősorban a leterhelt munkavállalók, a turisták és a vállalkozók jelentik a potenciális célcsoportokat, ezért is jó hír, hogy a világon elsőként Magyarországon vezeti be minden éttermében reggeli menüjét a KFC.

  

„Mivel a reggelizés piaca még kiaknázatlan, az elsők között szerettünk volna belépni erre a területre” – emelte ki Juhász Nándor, a KFC marketinges munkatársa. „Egy minőségi, ízig-vérig KFC-s kínálatot állítottunk össze, amely reményeink szerint sokak tetszését elnyerheti. A reggeli szendvicseket hazai munkatársainkkal alkottuk meg, figyelve a vendégeink visszajelzéseire. Mi leszünk a világ első KFC-je, amely nem csak néhány kijelölt helyszínen, hanem minden éttermében reggeli kínálattal kezdi a napot. Közép-Európában pedig úttörő a mi piacunk.”

 

Az étteremlánc fő profiljával ellentétben a reggeli nem kizárólag a csirkehúsra, hanem a friss, hazai tojásra helyezi a hangsúlyt. Az ajánlat részét képezik a tükörtojással és friss zöldségekkel gazdagított Ciabatta, Bagel, Reggeli Qurrito és a kívül ropogós, belül omlós Háromszög Szendvicsek, valamint a sajttal töltött Roller. A szendvicsekbe kerülő tükörtojást a márka 11 összetevőt tartalmazó, titkos fűszerkeverékével ízesítik. Az ételeink mellé választhatunk hosszú kávét, lattét vagy kapucsínót, az édesszájúak pedig amerikai palacsintával, csokoládés süteménnyel vagy málnás sajttortával kényeztethetik magukat. A könnyedebb ételekre vágyók viszont joghurtot is találnak majd az új reggeli kínálatban.

Előző

Smoothie mánia...

Következő

Új alkoholmentes sör...

Kövess minket!