2019. November 13. | Szilvia
Előző

Hibrid puttonyos a Fordtól...

Következő

Az Opel sose kop el?...

Le a tetővel, marad a jó idő!

Az új T-Roc Cabriolet világpremierjével a Volkswagen új színt hoz a SUV kategóriába - piaci bevezetésére 2020 tavaszán kerül sor.

 

A T-Roc Cabriolet - mely az első crossover kabrió a kompakt osztályban - extrovertált dizájnt, a szabadidő autókra jellemző magas üléspozíciót, a nagyfokú rugalmasság és a kabrió egyedi vezetési élményének különleges kombinációját kínálja.

 

A Bogár és a Golf hagyományait követve a T-Roc Cabriolet is a klasszikus puha tetővel érkezik. A hagyományokhoz hűen teljesen automatikus tető mindössze kilenc másodperc alatt nyílik, és az autó teteje 30 km / h sebességig menet közben is nyitható illetve zárható.  A puha tető zárása és nyitása elektromechanikusan történik.

 

A modell utasait jól védi a borulás elleni védelem mely egészen a hátsó ülések mögötti vonalig  meghosszabbítható.  Meghatározott oldalirányú gyorsulási érték felett, vagy a jármű túlzott dőlése esetén a másodperc tört része alatt a hátsó fejtámlák felfelé mozdulnak. Ezenkívül a T-Roc Cabriolet-et megerősített szélvédő kerettel és egyéb szerkezeti átalakításokkal  építették meg a maximális biztonság érdekében.

 

Az opcionálisan elérhető új generációs információs és szórakoztató rendszerrel rendelkezik. Az új rendszer online csatlakozási egységgel rendelkezik, melyhez integrált eSIM is tartozik. Ez azt jelenti, hogy az autó a kívánt esetben állandóan online kapcsolatban lehet, miután a járművezető regisztrálta a Volkswagen rendszerben. Az információ az infotainment rendszer 8 collos képernyőjén jelenik meg..

 

A T-Roc Cabriolet-nél a „Style” és az „R-Line” felszereltségi szintek közül is választhatunk. A Style-felszereltségi csomag a dizájnra és az egyéniségre összpontosít. Az R-Line csomag pedig határozottan sport-orientált felszereltségként foglalja magában a T-Roc számára opcionálisan kínált R-Line külső és belső felszereltségi csomagjainak elemeit. A sportos karaktert tovább hangsúlyozzák az olyan jellemzők, mint a ködlámpa, a sportosra hangolt futómű és a progresszív kormányzás sebességfüggő kormányművel.

 

Két hatékony benzines turbómotor, a 85 kW / 115 LEés a 110 kW / 150 LE teljesítményű erőforás érhető el az elsőkerék-hajtású modellnél. Alapkivitelben az 1,0 literes, 85 kW teljesítményű háromhengeres motorral hat fokozatú kézi sebességváltó kapható; míg a nagyobb 1,5 literes, 110 kW teljesítményű négyhengeres motorhoz opcióként hét sebességes duplakuplungos sebességváltó is rendelhető – a modell piaci bevezetésére előreláthatólag 2020 tavaszán kerül sor.

Tóth Gábor Ákos

 

Előző

Hibrid puttonyos a Fordtól...

Következő

Az Opel sose kop el?...

Kövess minket!