2017. November 25. | Katalin
Előző

Milliméterekben mért biztonság...

Következő

Maybach kabrióval erősít a Mercedes...

Hangstúdió négy keréken

A csúcs formaterv és hangélmény kombinációját ígéri a Nissan Micra BOSE Personal Premium Edition.

 

Az autó a Nissan és a BOSE audio régmúltra visszatekintő kapcsolatát ünnepli. Ez a vadonatúj, ötödik generációs Micra első különleges változata, melyből mindössze 2500 darab készül a teljes európai piacra, biztosítva ezzel a modellváltozat exkluzív jellegét. Ezen felül pedig a Micrához tervezett egyedi BOSE Personal hangrendszer teszi különlegessé a járművet az ügyfelek számára.

 

A BOSE digitális jelfeldogozó egysége és a hat nagy teljesítményű hangszóró magával ragadó, 360°-os hangélménnyel tölti ki a teret. Ezek közül két hangszórót közvetlenül a vezető fejtámlájába építettek be. A csúcs audió hangzása a vezető ízlésének megfelelően szabható személyre. Számos hangbeállítási lehetőség áll rendelkezésre a precíz, előre koncentrált hangképtől a sokkal szélesebb, körülölelő hangélményig. 

 

A prémium kollekció a Tekna csúcsfelszeltségre épül, azonban alapkivitelben járnak hozzá további extrák és egyedi kiegészítők. Az autó Enigma fekete vagy Fegyver szürke színekben érhető el, és alapfelszereltségként jár hozzá a Micra Ultimate külső csomagja, illetve az utastér egyedi kiegészítőket tartalmazó csomagja is, mindkettő Energy narancsvörös színben.

A külső csomagban az első és hátsó lökhárítók, ajtók, külső tükrök és a 17 collos könnyűfém keréktárcsák is narancssárga díszbetéteket kaptak. A testreszabott megjelenést minőségi fekete és narancs tető- és motorháztető-fóliák teszik teljessé. A B-oszlopon található egyedi logó jelzi, hogy az autó limitált kiadású.

 

Az utastér egyedi kiegészítői között megtalálhatóak a duplán varrott betétek az üléseken, a padlószőnyegek és ajtóvédő lemezek, természetesen mind Energy narancsvörös színben. Az első ülések közé került egy prémium kivitelű kartámasz is. Természetes, hogy a teljesen LED-es fényszórók sem hiányozhatnak a guruló „stúdióról”. Opcionális extraként választható számos fejlett biztonsági technológia is, például az intelligens vészfékezési asszisztens gyalogos-felismeréssel.

 

Elérhető az intelligens sávelhagyás-jelzés és -megelőzés is: sávelhagyáskor a kormánykerék finoman rezeg, és az autó a fékek egymástól független aktiválásával visszatér a sávjába. Annak érdekében, hogy az utazás még kényelmesebb legyen a BOSE Personal Edition része az automata légkondicionáló berendezés, a tolatókamera és a hátsó parkoló szenzor.

 

Erőforrásként a 0,9 literes, 90 lóerős, háromhengeres méretcsökkentett turbómotor szolgál, ötsebességes kézi sebességváltóval – no meg a koncertélménytől extázisba került vezető lendülte. Még jó, hogy például tolatásnál a parkoló szenzor működésbelépésekor a zene diszkréten elhalkul. Ugyanilyen diszkréció övezi egyébként az autó árát is, amit mi ígérhetünk viszont, hogy következő alkalommal az általunk is tesztelt utcai változatot fogjuk bemutatni.

Tóth Gábor Ákos

Előző

Milliméterekben mért biztonság...

Következő

Maybach kabrióval erősít a Mercedes...

Kövess minket!