2019. Június 19. | Gyárfás
Előző

Luxus serpával a csúcsra...

Következő

900/90, avagy kinek egyedibb a Suprája...

Allez-y PSA!

„Clous de Paris” gillos minta és Kulka János narrációja a reklámvideóban teszi igazán különlegessé a DS 7 Crossback hazai debütálását.

 

A PSA csoport prémiummárkája, a DS 2015-ben vált teljesen önállóvá. A DS Automobiles küldetésének tekinti, hogy a francia luxus hagyományait átvigye az autóiparba. Méltó módon kívánja tovább vinni az 1955-ben feltűnt forradalmi DS örökségét: az avantgárd szellemet, az innovációt és a nemes eleganciát, új színt hozva a prémium kategóriába. A DS modelleket korábban a Citroën hálózat értékesítette, azonban 2018. december 1-jétől már kizárólag DS bemutatótermekben történhet a modellek forgalmazása. 2018 végén a márka mintegy 370 értékesítési ponton volt jelen a világ különböző pontjain, hálózata gyors ütemben bővül.

 

Budapesten az Emil Frey csoport vállalta, hogy megépíti a szabványoknak megfelelő DS Store-t, amely január 22-én nyitotta meg kapuit. A rendkívül elegáns atmoszférájú bemutatóteremben érvényesül a márka 4 alapszíne: a fekete, a fehér, a bíbor és pezsgőszín. A DS Store Budapestben 5 autó bemutatására van lehetőség a valóságban, míg a DS Virtual Vision saroknak köszönhetően az ügyfelek egy speciális eszköz segítségével konfigurálhatják autójukat a virtuális valóságban.A DS második generációs modellsorozatának első darabja egy középkategóriájú prémium SUV, a DS 7 Crossback.  A franciák itt sem hazudtolták meg magukat, az autóban minden felhasznált anyag és minden apró részlet az haute couture világából merített inspirációra utal: annak mesteri precizitása és érzékisége a legapróbb részletekben is megmutatkozik.

 

A magas minőségi színvonal biztosítása érdekében minden apró részlet és a felhasznált összes anyag (valódi fa, Alcantara, szemcsézett bőr és nappabőr) gondosan lett kiválasztva, megmunkálva és elhelyezve az autóban. Ezek a nagy felületeket borító anyagok szem előtt vannak és kézre esnek: a műszerfaltól kezdve az ajtóbetétekig, de ne feledkezzünk meg a konzolokról és az ülésekről sem. Mind azt a célt szolgálják, hogy az utasokat és a vezetőt kellemes légkör vegye körül az autóban.

 

Másik példaként említhetjük a kapaszkodókat és a kormánykereket, melyek teljes bőrborítással rendelhetők (akár a kormányközép is), ez a típusú kivitel kivételesnek számít ebben a gépkocsi kategóriában. A kiválasztott inspirációtól függően, a középső képernyő vezérlőgombja is teljes kristályborítást kaphat.

 

A DS 7 Crossback is magán viseli a DS legújabb modelljeinél alkalmazott stílusjegyeket. Az identitást jelző, diszkréten elhelyezett számtalan ilyen elemmel találkozhatunk az autóban: a nappabőr ülések fém óraszíjra emlékeztető mintázatát egy „gyöngyszem-öltéssel” készített díszvarrás teszi még hangsúlyosabbá. Ugyanilyen varrás díszíti a műszerfalat, az ajtóbetéteket és a konzolt is. A krómozott középkonzolon lévő billenőkapcsolók „Clous de Paris” gillos mintával vannak díszítve.

 

További különlegesség, hogy a PSA-csoport prémium autómárkája, a DS jóvoltából a tévénézők január 21-étől ismét élvezhetik a 2016-ban stroke-ot kapott Kulka János hangját: a cég ugyanis felkérte az új modellje, a DS 7 Crossback számára készített reklámfilm narrátorának. A színész egyéni hangszíne és karizmatikus személyisége kiválóan illeszkedik a márka arculatához és a film elegáns, párizsi hangulatához.

 

FRISS HÍR

Friss hír a PSA csoport másik márkájáról, hogy Európa legrangosabb autóipari szaklapja, az Automotive News Europe a Peugeot 508 projektért felelős formatervezőt, Pierre-Paul Matteit választotta meg a 2018 egyik legkiválóbb szakemberének. Az 1925-ben alapított Automotive News európai kiadása, a közel negyed évszázada működő Automotive News Europe idén 21. alkalommal adta át az Eurostar díjakat. Az Eurostar azoknak az autóipari szakembereknek a munkásságát ismeri el, akik az elvárásokat túlszárnyalva felülmúlták versenytársaikat - mintegy 18 kategóriában. A zsűri elismeréssel szólt azokról a merész formai megoldásokról, amelyekkel a PSA stáb képes volt elszakadni a felsőkategóriában (D-szegmens) szokásos, bevett dizájnelemektől.

Tóth Gábor Ákos

Előző

Luxus serpával a csúcsra...

Következő

900/90, avagy kinek egyedibb a Suprája...

Kövess minket!