2019. December 16. | Etelka, Aletta
Előző

Segíts, hogy segíthessünk...

Következő

Gyógyulástörténetek...

„1 termék = 1 egészséges étkezéshez való hozzájárulás”

Az UNICEF-fel való partnerség célja az alultápláltságban szenvedő gyermekek megsegítése. A támogatás az egészséges táplálkozáshoz járul hozzá.

 

A Somat és a Pur mosogatószer márkák a nemzetközi #enjoytogether kezdeményezés részesei, azzal a meggyőződéssel, hogy semmi sem hozza közelebb egymáshoz az embereket, mint egy jó, közös étkezés.

 

A fogyasztók aktív bevonása Európában: „1 termék = 1 egészséges étkezéshez való hozzájárulás”

Az alacsony és közepes jövedelmű országokban 6 gyermek közül mindössze 1 részesül minimálisan elfogadható étrendben, és közel 50 millió gyermeket fenyeget az akut alultápláltság. Globális étkeztetési programjával, az ENSZ Gyermekalapja, az UNICEF azon dolgozik, hogy a rászoruló gyermekeknek, családoknak és közösségeknek hozzáférést biztosítson az egészséges és tápláló ételhez.

 

A mindkét márka támogatja az UNICEF étkeztetéssel kapcsolatos munkáját, hozzájárulva az alultápláltságban szenvedő gyermekek gondozásához. Ez magában foglalja az egészségügyi intézményekben és közösségekben élő anyák és gondozók oktatását, az élelmiszerek vitaminokkal és ásványi anyagokkal való dúsítását, a szoptatás és a kiegészítő táplálkozás támogatását, valamint a súlyos akut alultápláltságú gyermekek kezelését.

 

Minőségi ételek elérhetőségének javítása

A Henkel az első német fogyasztási cikkeket gyártó vállalat, amely az étkeztetés területén egy multinacionális adománygyűjtő kampányban együttműködik az UNICEF-fel: A Henkel Laundry & Home Care márkái, a Somat és a Pur összeálltak a szervezettel, hogy világszerte javítsák a gyermekek étrendjét a jobb és egészségesebb fejlődés érdekében. A partnerség része a márkák részvétele az #enjoytogether kezdeményezésben – társadalmi befolyásoló és partnerségi aktivitáson alapuló közös globális kommunikációs platform mindkét márka esetében.

 

Az együttműködés 2019-ben lépett életre tíz országban: Németország, Olaszország, Spanyolország, Törökország, Lengyelország, Csehország, Szlovákia, Magyarország, Szlovénia és Horvátország. Az „1 termék = 1 egészséges étkezéshez való hozzájárulás” elvét követve a márkák támogatásával a fogyasztók is aktívan részt vesznek, segítve a rászoruló gyermekeket és közösségeket.

 

Magyarországon a kezdeményezésben az összes Somat és Pur márkák termékei részt vesznek. Fogyasztóink a termék megvásárlásával hozzájárulnak az UNICEF Globális Élelmezési Programjához, amely segíti a gyermekek fejlődését, támogatva azokat, akiknek leginkább szükségük van rá. A Henkel 3 eurocent támogatást nyújt minden eladott Somat és Pur termék után 2019. december 31-ig.

 

Előző

Segíts, hogy segíthessünk...

Következő

Gyógyulástörténetek...

Kövess minket!