2017. December 14. | Szilárda
Előző

Az allergia és az asztma nem válogat...

Következő

Ne fázzon rá idén nyáron!...

Hogy pozitívan induljon a reggel…

Azok a reggelek… hiába okkal szebbek, naposabbak, de valahogy mégis nehezebben vesszük rá magunkat, hogy elindítsuk a napot. Keljen fel velünk, pozitív napindító tippeket adunk: adjon egy esélyt magadnak a felfrissülésre!

 

Citromos víz

Nemcsak az emésztésnek tesz jót, ha fél órával az étkezések előtt citromlével felturbózott vizet iszunk, hanem például segíti a méreganyagok és a fölösleges kilók távozását is, hiszen gyorsítja az anyagcserét. Emellett rendkívül frissítő és C-vitamin tartalmának köszönhetően különösen egészséges. Ha gondolja egy kis limelével és gyömbérrel is megbolondíthatja a limonádéját.

 

Nyári reggeli

A melegebb hónapok egyik legnagyobb előnye, hogy az étkezéseinket kiegészíthetjük friss és egészséges szezonális zöldségekkel és gyümölcsökkel. Akik kevésbé rajonganak az édes ízekért, örülhetnek, hiszen a retek, a spenót, a póréhagyma és a paradicsom is ellepi a piacokat. Az édesszájúak pedig örülhetnek az almának, a körtének és később a barackoknak is.  Ezek pontosan azt adják nekünk, amire szükségünk van: vitaminokat és ásványi anyagokat. Figyeljük meg, ha többet eszünk belőlük, sokkal fittebbnek fogjuk érezni magunkat.

 

Energizáló zuhany

Sajnos sokan inkább úgy döntenek, hogy minimálisra csökkentik a reggeli készülődéssel töltött időt, annak érdekében, hogy minél több időt tölthessenek alvással. A kapkodással viszont sokkal többet ártunk… Ha mégsem tud időben kimászni az ágyból, egy gyors zuhannyal feltétlenül frissítse  fel magát: a langyos víz és a CD gránátalmás tusfürdője segít jól indítani a lassabban induló, álmos reggeleket is.

 

Zene a lelke mindennek

Hangszóró vagy fülhallgató párti? Egy dolgot ne feledjen, a zene a nehezebben induló reggeleken is önnel lesz. Válassza ki a kedvenc számát a reggeli készítéséhez, beágyazáshoz vagy éppen az aznapi szettje összeállításához. Közben táncolni is ér.

 

Sportoljunk

Ki lehet menni a szabadba egy reggeli kocogásra, de ha elromlik az idő, még mindig behúzódhatunk a legközelebbi edzőterembe. Vagy ha nem tartja magát sportosnak, akkor az is elég, ha tornázik otthon és átmozgatja magát egy kicsit: elő az ugrókötelekkel, a hulahoppkarikákkal és a súlyzókkal!

 

Előző

Az allergia és az asztma nem válogat...

Következő

Ne fázzon rá idén nyáron!...

Kövess minket!