2017. November 25. | Katalin
Előző

Harc a cukorbetegség ellen...

Következő

Mi alapján válasszunk iskolatáskát...

Őszi fogyókúrás tippek

Handl Tamara
Handl Tamarát, a Turbó Diéta szakmai vezetőjét kérdeztük azt őszi fogyókúrákról.


Sajnos, a nyári hónapok a legtöbbünknél nem múltak el nyom nélkül… a fagyik, lángosok, koktélok és rendszertelen étkezés bizony okoznak majd némi meglepetést, ha fel szeretnénk venni kedvenc farmerünket, ami még tavasszal tökéletesen állt rajtunk! Így nem meglepő, hogy az őszi időszak az egyik legnagyobb fogyókúrás időszak a január után!

 

A szakértő elmondta, hogy szerinte ősszel a nők többsége komoly életmódváltásba kezd, rendszeresebben és tudatosabban étkezik, valamint odafigyel arra is, hogy a fogyókúra minél hatásosabb legyen!

 

Lássuk, milyen tippeket ad Handl Tamara annak érdekében, hogy minél gyorsabban megszabaduljunk a plusz kilóktól:


Több saláta, több zöldség
„A zöldségeket bármikor fogyaszthatjuk, és szinte bármennyit ehetünk is belőlük, hiszen tele vannak ásványi anyagokkal, szebbé teszik a bőrünket és jól kombinálva bizony remek éhségűzők is!  Remek választás a saláta-, káposzta- és hagymafélék, magas víztartalma miatt az uborka, valamint a paradicsom is. A legjobb zsírégetők pedig a zeller, a cékla, spenót és a brokkoli! A kukoricát és krumplit viszont jobb kerülni annak aki látványos eredményt szeretne elérni!”

 

 Fogyasszunk minőségi fehérjét! Vágjunk bele a 14 napos turbó diéta fehérje kúrába!
„A legtöbbször igaz a népességre, hogy jóval több szénhidrátot fogyasztunk, mint kellene. Ennek eredménye a gyors hízás. Hogy miért? A szénhidrát rendkívül gyorsan hasznosul, megdobja a vércukorszintet, de ismét gyorsan éhségérzetet generál. A másik leggyakoribb hiba a koplalás, ami miatt testünk nem a zsírt kezdi el bontani rólunk, hanem az izmokat, ami által igaz vékonyabbnak tűnünk (egy darabig), viszont lelassul az anyagcserénk, vagyis amint már éhezteted magad, akkor a tested vészreakcióból elkezd tárolni és zsírt halmozni, ami pedig hízáshoz vezet.

 

A fehérje diéta lényege, hogy az étrendben megváltoztatjuk a tápanyagbeviteli arányokat: kevesebb szénhidrátot, és sokkal több fehérjét fogysztunk, ezzel támogatva az izomzat megtartását és a zsírégető folyamatokat. Ezt a tápanyagbeviteli arány nagyon egyszerűen elérhető egy magas fehérjetartalmú étkezést helyettesítő fehérje turmixporral! Ez teljesértékű étkezésnek fog számítani, mivel tartalmazza a megfelelő fehérje, ásványi anyag és vitaminbevitelt!  Annak aki belevág például egy 14 napos intenzív Turbó Diéta fehérje kúrába, annak nem lesz leterhelve az emésztőrendszere, így sokkal könnyebbnek fogja magát érezni, ezáltal pedig boldogabb, és kiegyensúlyozottabb lesz!”

 

Reformáljuk meg a folyadékfogyasztást 
„A folyadékfogyasztásra feltétlenül ügyelni kell ősszel is! A legjobb még mindig a tiszta víz, ám ez természetes módon unalmassá válhat egy idő után. Azonban semleges íze miatt pont a víz az, amit a legkönnyebben ízesíthető, változatossá tehető. A legismertebb praktika, hogy citromot vagy grépfrútot facsarunk bele, de zöldségekkel (pl. uborka) vagy fűszernövényekkel (pl. menta, levendula) szintén ízesíthetjük. Diéta alatt a gyümölcslevek helyett érdemes inkább a zöldségleveleket választani. A legjobb, ha magunk préseljük és felhigítjuk vízzel. Ezek a cukortartalmát csökkenteni azzal, hogy magad préseled frissen, majd alaposan felhígítod vízzel.”

 

Kerüljük a rejtett kalóriákat
„A salátákban rengeteg rejtett kalória lehet, köszönhetően pl. az olajos önteteknek, a sajtoknak vagy a kukoricának. És akkor nem beszéltünk a ketchupról, vagy a majonézről… Nagyon fontos, hogy ezeket a rejtett kalóriákat megpróbáljuk háttérbe szorítani, hiszen, ha odafigyelünk rájuk és elhagyjuk, könnyen leadhatunk már ezzel is néhány kilót. Sok kicsi sokra megy, főleg, ha nem csak a napi, hanem a havi összes bevitelt vesszük figyelembe!”

Előző

Harc a cukorbetegség ellen...

Következő

Mi alapján válasszunk iskolatáskát...

Kövess minket!