2017. Október 21. | Orsolya
Előző

Az órák megaünnepe...

Következő

Stílus és divat...

Az én világom

A legendás énekes csillag most a legújabb basic fehérnemű kampányhoz és a MIAMI melltartóhoz adja a nevét. A csipke fehérnemű egy merevítős, elöl alacsonyan záródó, félszivacsos balkonett fazonú melltartó, mely természetes megjelenést biztosít. Friss, abszolút trendi stílus, jellegzetes kontrasztos színű félkosárral.

 

A videó és a kampányképek vitathatatlan sztárja Rita Ora egy szójátékot hív életre, amely ritmusosan és eredeti módon tárja fel a Tezenis világát: Az én világom, az én stílusom, az én melltartóm? Az én Miamim. (My World, My Style, My Bra, Miami).

 

A My World (Az én világom) egy igazi világkörüli Tezenis turnét jelöl, hiszen a basic melltartó kollekció minden egyes darabja egy városról kapta a nevét, a My Style (Az én Stílusom) a Tezenis stílusa - fiatal, cool és modern, a My Bra (Az én melltartóm) egy fokozottan stílusos kiegészítő, amely minden nőt egyedivé változtat.

 

A Michelangelo Di Battista által mesterien megrendezett kampány része egy videóklip, amelynek a világát ragyogó rózsaszínes-barack füst lengi be, felidézve az Amerika keleti partján ébredő hajnalt és Rita Ora, a zene világának és a stílus ikonikus sztárjának emelkedő sziluettjét.

 

A színpalettát a város képe ihlette, a magenta, akár egy amerikai naplemente, az óceán zöld, az ég- és mélykék, amelyek South Beach-re és neonfényeire emlékeztetnek, valamint fekete, fehér és pirosas rózsaszín - mintha csak a Wynwood kerület geometrikus street art alkotásai között járnánk.

 

Utánajártunk: Magyarországon is elérhető lesz a termék március 3-ától a Tezenis üzletekben, 4990 Ft-os áron.

 

 

 

Előző

Az órák megaünnepe...

Következő

Stílus és divat...

Kövess minket!