2024. Március 19. | József, Bánk
Világítás okosan
Design
Dizájn hírek és trendek
Előző

Arculatváltás...

Következő

Konyhai kiegészítők, zöldben...

Régi értékek újragondolt külsőben

A Zwack-család számára mindig nagyon fontosak voltak a hagyományok, és ezek a családi értékek generációról generációra öröklődőtek. Tiszteletben tartva az ikonikus palackformát és méltó emléket állítva az család felmenőinek, az Unicum és Unicum Szilva csomagolása a múltból építkezve újult meg, de 21. századi formában.

 

A  márkától elválaszthatatlan a folyamatos megújulás és innováció. A megújuláshoz egy ilyen nagymúltú márka esetében a gazdag történelem mindig kiapadhatatlan inspirációforrás. A családi cégnél tíz év után érezték úgy, hogy a jelenlegi csomagolás megérett az újításra. A cél nem egy drasztikus változtatás volt, hanem a mai trendeknek megfelelő frissítés merítve az elmúlt száz év legendás elemeiből, amelynek köszönhetően most három Zwack generáció munkássága köszön vissza a palackokon.

 

Az Unicumnál a legfeltűnőbb újítás a palacknyakon látható, ami a ’40-es évek csomagolását megidézve ismét fehér alapszínű lett, ez a nagyapa, Zwack János nevéhez köthető. A letisztultabb körcímkével a ’20-as évekből származó Unicum palackoknak, valamint a megálmodójának, Zwack Lajosnak, a dédnagyapának állítottak emléket. Megnőtt a keresztábrázolás mérete, illetve frissült a piros szín is: mélyebb, elegáns bordó árnyalatot kapott. A dupla arany körvonal elhagyásával a fehér szín itt is dominánsabbá vált.

 

Az Unicum Szilva esetében is hasonló változtatások mentek végbe. Frissült a címkén a különleges gyártástechnológiát megjelenítő szilva és tölgyfahordó ábrázolása, valamint az Unicum körcímkéjére reflektálva az új logó arany körvonalat kapott. A palack nyakán lévő keresztikon mérete megnőtt, ami még jobban erősíti az Unicum márkához tartozást. A kupak új uralkodó színe a bordó lett, amelyre arany alnyomatként került rá az „aszaltszilva-ágyon, tölgyfahordóban érlelve” felirat. Összességében a történelmi külsőjegyek mai megjelenésükben egy letisztultabb, egységesebb dizájnt eredményeztek.

 

A dizájnfrissítéssel a régi Unicum palackok elemeinek visszaidézésén túl a mai elvárásoknak kíván megfelelni a márka. A színek és az ikonok következetes használatából fakadó letisztultságot erősíti, hogy továbbra is csak a legfontosabb termékjellemzők jelennek meg a palackokon.

 

„Több ötletünk is volt és számos módosítási kör zajlott le az elmúlt fél évben, mire sikerült tökéletesítenünk a csomagolást. Azt hiszem, most már kijelenthetem, hogy megérte. Számomra személyesen is sokat jelent, hogy régi és legendás elemek éledtek újjá 21. századi formában az Unicum és Unicum Szilva csomagolásán. Remélem, az új, letisztultabb összhatás a fogyasztóink tetszését is elnyeri majd.” – mondta Zwack Sándor, a 6. generáció képviselője, akinek kézjegye a palackok nyakán is megjelenik ezentúl.

Előző

Arculatváltás...

Következő

Konyhai kiegészítők, zöldben...

Kövess minket!